Lue täältä, mitä tehdä, jos olet ostanut meiltä tuotteen, joka on valitettavasti rikkoutunut valmistusvirheen vuoksi.
Jotta valituksesi voidaan käsitellä mahdollisimman tehokkaasti, sinun on joko vastattava johonkin tilausta koskevaan sähköpostiviestiin, jonka olet saanut meiltä. Tai kirjoita meille sähköpostitse osoitteeseen info@nordicbasketball.com - emme ota vastaan valituksia puhelimitse tai chatin kautta, koska meidän on nähtävä kuvia ja usein saatava arvio toimittajaltamme ennen kuin voimme tehdä päätöksen.
Liitä tämä sähköpostiin:
Huomaa, että meidän on yleensä välitettävä valitus toimittajillemme, jotka käsittelevät valituksen. Siksi voi kestää muutaman päivän, ennen kuin saamme vastauksen valitukseesi.
Valituksia käsitellessämme viittaamme valitusoikeutta koskeviin yleisiin sääntöihin. Olet vastuussa siitä, että tuotetta on käytetty ja käsitelty oikein. Emme korvaa vikoja, jotka johtuvat väärinkäytöstä, laiminlyönnistä tai liiallisesta käytöstä johtuvasta kulumisesta.
Siksi sinun on arvioitava, onko kyseessä mielestäsi valmistusvirhe, ennen kuin teet reklamaation.
Jos olet itse vahingoittanut tuotetta vian vuoksi, autamme tietenkin mielellämme sinua korjaamaan asian.