no cashe
Joululahjat vaihdetaan 15. tammikuuta 2025 saakka
Logo
cashe
Valikko
Hae...
Hae
Valikko
Kotisivu
Koripallokengät
Koripallot
Koripallo vaatteet
NBA
Kori korit
Koripallovarusteet
Fysio
Tuotemerkit
Black November
Koripallokengät
Näe kaikki Koripallokengät
Sukupuoli
Profiili
Brändit
Tarvikkeet
Koripallot
Näe kaikki Koripallot
Koot
Brändit
Materiaalit
Tyyppi
Tarvikkeet
Koripallo vaatteet
Näe kaikki Koripallo vaatteet
Paidat
Alaosat
Tarvikkeet
Brändit
NBA
Näe kaikki NBA
NBA-vaatteet
NBA-tarvikkeet
NBA-joukkueet
Brändit
Kori korit
Näe kaikki Kori korit
Mini koripallo kori
Koripallojalustat
Koripallokorit
Tarvikkeet / Varaosat
Brändit
Koripallovarusteet
Näe kaikki Koripallovarusteet
Koripallo laukut
Koulutuslaitteet
Kouluttajan laitteet
Tarvikkeet
Tuotemerkit
Näe kaikki Tuotemerkit
Under Armour
Nordic Basketball
Joma
McDavid
Mitchell and Ness
Molten
New Era
SKLZ
Spalding
Way of Wade
Wilson
Muut brändit
Etusivu / Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu

Tervetuloa Nordic Basketballin asiakaspalveluun

Jos sinulla on kysyttävää, voit ottaa meihin yhteyttä osoitteeseen info@nordicbasketball.com tai sähköpostitse osoitteeseen chatissamme


Alta löydät yleisimmät kysymykset, jotka saattavat vastata sinun kysymyksiisi.


Olen tilannut jotakin verkkosivujenne kautta, mutta en ole saanut tilausvahvistusta tai sähköpostia?

Valitettavasti joskus tilaussähköpostimme päätyvät roskapostikansioosi tai harvinaisissa tapauksissa niitä ei tule lainkaan. Lisäksi suurin virhe, jonka näemme, on se, että on annettu väärä sähköpostiosoite. Ota meihin yhteyttä chatissa, jos olet epävarma siitä, onko tilauksesi mennyt perille. Me vilkaisemme asiaa.


En ole saanut tavaroideni seurantanumeroa. Mitä minun pitäisi tehdä?

Joko tavaroitasi ei ole vielä lähetetty tai sähköposti on päätynyt roskapostisuodattimeesi. Jos et löydä mitään ja olet varma, että tavarat olisi pitänyt lähettää, ota välittömästi yhteyttä meihin, jotta voimme ilmoittaa sinulle lähetyksen tilasta.


En ole vielä saanut sähköpostia, että tavarani on lähetetty. Ovatko ne matkalla?

Jos et ole saanut sähköpostia, että tavarasi on lähetetty, niitä ei ole lähetetty. Jos et kuule meiltä mitään, odota vain, niin tavarasi lähetetään mahdollisimman pian. Toisinaan meiltä loppuu tavaroita, jotka meidän on vain saatava kotiin tavarantoimittajiltamme. Siksi toimitusaika voi pidentyä 1-2 päivää.


Olen juuri tilannut jotakin verkkosivuiltanne, mutta haluaisin lisätä lisää tuotteita, miten teen sen?

Jos emme ole vielä lähettäneet tuotteitasi, voit yksinkertaisesti tehdä uuden tilauksen ja valita toimitustavan kohdasta "Lähetä edellisen tilauksen kanssa". Pakkaamme sitten kaikki tuotteesi yhdessä.


Paketti vaurioitui toimituksessa ja tavarat ovat vahingoittuneet, mitä minun pitäisi tehdä?

Normaalisti sinun tulisi kieltäytyä vastaanottamasta paketteja, jotka ovat vahingoittuneet toimituksen yhteydessä, jos tarvitset korvaavan paketin kuljetusyhtiöltä. Jos paketissa ei ole merkkejä vaurioista, mutta paketin sisältö on vaurioitunut, ota meihin yhteyttä osoitteeseen reklamation@nordicbasketball.com ja liitä mukaan muutama kuva vaurioista, niin hoidamme asian eteenpäin.


Olen katsellut muutamia eri kohteita kaupassa, voitteko antaa minulle tarjouksen suuremmasta ostoksesta?

Voit hyötyä intro-alennuksestamme, jos tilaat uutiskirjeemme. Muussa tapauksessa voit kirjoittaa Casperille osoitteeseen casper@nordicbasketball.com ja pyytää tarjousta suuremmasta ostoksesta. Kyse voi olla esimerkiksi pelivälineistä, palloista tai muista varusteista koripallojoukkuettasi varten. Mutta jos haluat ostaa suuria määriä erilaisia vaatteita ja varusteita itsellesi, olemme tietysti myös tavoitettavissa.


Voinko tehdä kanssanne seurasopimuksen vaatteista ja varusteista?

Voit tehdä sen helposti. Lähetä Casperille sähköpostia osoitteeseen casper@nordicbasketball.com saadaksesi lisätietoja.


Saako teiltä muitakin kuin nettisivuillanne olevia vaatteita? Esimerkiksi muita NBA-vaatteita, pelipaitoja jne.

Meillä on mahdollisuus ostaa suoraan varastosta useilta tuotemerkeiltämme, joten yleensä on mahdollista hankkia enemmän tuotteita kuin mitä meillä on verkkosivustolla. Tilaamme yleensä 1-2 kertaa kuukaudessa, joten saat erikoisvalmisteiset tuotteet kotiin noin 14 päivän kuluessa. Ota meihin yhteyttä chatissa tai osoitteessa hej@nordicbasketball.com, jos sinulla on erityisiä toiveita.


Olen peruuttanut ostokseni, mitä minun pitäisi tehdä?

Löydät palautusehdot-linkkimme alatunnisteesta




Lisätietoja voi lukea täältä
Palauttaa
Aukioloajat Nordic Basketball-esittelytilassa
Aukioloajat Nordic Basketball-esittelytilassa
Valitukset
Valitukset
FAQ - Usein kysytyt kysymykset
FAQ - Usein kysytyt kysymykset
Käytämme evästeitä
Esimerkkinä käytämme evästeitä muistamaan tuotteet, jotka lisäät ostoskoriin, varmistaen saumattoman ostokokemuksen ja mahdollistaen useampien tuotteiden lisäämisen ostoskoriin. Lue lisää
Salli
Hylkää
Have you choosen the right country?
If not, choose your country below