1-3 päivän toimitus på lagervarer
Shipping from €9
Logo
Nordic
basketball
Valikko
Hae...
Hae
Etusivu / Asiakaspalvelu / FAQ - Usein kysytyt kysymykset

FAQ - Usein kysytyt kysymykset

Tästä osiosta löydät kaikki yleisimmät kysymykset, joita saamme muilta asiakkailta. Ehkä sinäkin löydät vastauksen kysymykseesi?

Kuva
Lisätietoja voi lukea täältä
Haluan peruuttaa tilaukseni
Haluan peruuttaa tilaukseni
Minulla on alennuskoodi, mutta unohdin lisätä sen tilaukseeni, mitä teen?
Minulla on alennuskoodi, mutta unohdin lisätä sen tilaukseeni, mitä teen?
Voitteko antaa minulle tarjouksen, jos tarvitsen lisää tuotteita?
Voitteko antaa minulle tarjouksen, jos tarvitsen lisää tuotteita?
Milloin voin odottaa saavani tilaukseni?
Milloin voin odottaa saavani tilaukseni?
Paketti vaurioitui toimitettaessa ja tavarat ovat kärsineet vahinkoa, mitä minun pitäisi tehdä?
Paketti vaurioitui toimitettaessa ja tavarat ovat kärsineet vahinkoa, mitä minun pitäisi tehdä?
Tein juuri tilauksen, mutta haluaisin sisällyttää siihen jotain ylimääräistä, mitä teen?
Tein juuri tilauksen, mutta haluaisin sisällyttää siihen jotain ylimääräistä, mitä teen?
En ole saanut ilmoitusta siitä, että tilaukseni on pakattu, onko se matkalla?
En ole saanut ilmoitusta siitä, että tilaukseni on pakattu, onko se matkalla?
Minulta puuttuu pakettini seurantanumero.
Minulta puuttuu pakettini seurantanumero.
Miksi en ole saanut tilausvahvistusta?
Miksi en ole saanut tilausvahvistusta?
Käytämme evästeitä
Esimerkkinä käytämme evästeitä muistamaan tuotteet, jotka lisäät ostoskoriin, varmistaen saumattoman ostokokemuksen ja mahdollistaen useampien tuotteiden lisäämisen ostoskoriin. Lue lisää
Salli
Hylkää
Have you choosen the right country?
If not, choose your country below