no cashe
Joululahjat vaihdetaan 15. tammikuuta 2025 saakka
Logo
cashe
Valikko
Hae...
Hae
Valikko
Kotisivu
Koripallokengät
Koripallot
Koripallo vaatteet
NBA
Kori korit
Koripallovarusteet
Fysio
Tuotemerkit
Black November
Koripallokengät
Näe kaikki Koripallokengät
Sukupuoli
Profiili
Brändit
Tarvikkeet
Koripallot
Näe kaikki Koripallot
Koot
Brändit
Materiaalit
Tyyppi
Tarvikkeet
Koripallo vaatteet
Näe kaikki Koripallo vaatteet
Paidat
Alaosat
Tarvikkeet
Brändit
NBA
Näe kaikki NBA
NBA-vaatteet
NBA-tarvikkeet
NBA-joukkueet
Brändit
Kori korit
Näe kaikki Kori korit
Mini koripallo kori
Koripallojalustat
Koripallokorit
Tarvikkeet / Varaosat
Brändit
Koripallovarusteet
Näe kaikki Koripallovarusteet
Koripallo laukut
Koulutuslaitteet
Kouluttajan laitteet
Tarvikkeet
Tuotemerkit
Näe kaikki Tuotemerkit
Under Armour
Nordic Basketball
Joma
McDavid
Mitchell and Ness
Molten
New Era
SKLZ
Spalding
Way of Wade
Wilson
Muut brändit
Etusivu / Asiakaspalvelu / FAQ - Usein kysytyt kysymykset

FAQ - Usein kysytyt kysymykset

Tästä osiosta löydät kaikki yleisimmät kysymykset, joita saamme muilta asiakkailta. Ehkä sinäkin löydät vastauksen kysymykseesi?

Kuva
Lisätietoja voi lukea täältä
Miksi en ole saanut tilausvahvistusta?
Miksi en ole saanut tilausvahvistusta?
Minulta puuttuu pakettini seurantanumero.
Minulta puuttuu pakettini seurantanumero.
En ole saanut ilmoitusta siitä, että tilaukseni on pakattu, onko se matkalla?
En ole saanut ilmoitusta siitä, että tilaukseni on pakattu, onko se matkalla?
Tein juuri tilauksen, mutta haluaisin sisällyttää siihen jotain ylimääräistä, mitä teen?
Tein juuri tilauksen, mutta haluaisin sisällyttää siihen jotain ylimääräistä, mitä teen?
Paketti vaurioitui toimitettaessa ja tavarat ovat kärsineet vahinkoa, mitä minun pitäisi tehdä?
Paketti vaurioitui toimitettaessa ja tavarat ovat kärsineet vahinkoa, mitä minun pitäisi tehdä?
Milloin voin odottaa saavani tilaukseni?
Milloin voin odottaa saavani tilaukseni?
Voitteko antaa minulle tarjouksen, jos tarvitsen lisää tuotteita?
Voitteko antaa minulle tarjouksen, jos tarvitsen lisää tuotteita?
Minulla on alennuskoodi, mutta unohdin lisätä sen tilaukseeni, mitä teen?
Minulla on alennuskoodi, mutta unohdin lisätä sen tilaukseeni, mitä teen?
Käytämme evästeitä
Esimerkkinä käytämme evästeitä muistamaan tuotteet, jotka lisäät ostoskoriin, varmistaen saumattoman ostokokemuksen ja mahdollistaen useampien tuotteiden lisäämisen ostoskoriin. Lue lisää
Salli
Hylkää
Have you choosen the right country?
If not, choose your country below